باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

برای مجرد ها

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ
آدم های درست از همین الان زندگی را شروع می کنند.
آدم های به درد نخور همیشه منتظر شنبه و اول ماه و و اول ترم و...اند. این ها بلد نیستند شروع را بیافرینند. دوست دارند در شروع قرار بگیرند. و به نظرشان وقتی در شروع قرار بگیرند یک انسان با قابلیت های فوق العاده و کاملا آرمانی می شوند که می توانند هر مانعی را از جلو بردارند.

در همین مورد، خیلی از مجرد ها فکر می کنند حالا این مجردی بگذرد، بعد در مورد همسرشان خیلی
آدم حسابی و متعهد و به درد بخور و خوش اخلاق و کاری و مرد زندگی و زن زندگی و کدبانو و با روابط درست و متدین و با حیا و ... می شوند.
ولی به نظر من زندگی مجردی یک بازی تدارکاتی با تیم دسته سه است برای آماده شدن برای رویارویی با منچستر یونایتد... فقط شانس بیاوری مثل این روزها الکس خان روی نیمکت نباشند.
هیچ تیم بهتری برای آماده شدن نداری و البته اگر در بازی تدارکاتی باختی تقریبا احتمال برد در بازی اصلی صفر است.

پس دوست مجردم : لطفا آدم باش و از همین الان شروع کن. خانواده ات را دریاب. تا بتوانی همسر و فرزندت را دریابی.

پ.ن.استثنا همیشه وجود دارد ولی آدم عاقل به استثنا دل نمی بندد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۰
با وتن

نظرات  (۷)

متن خیلی خوبی بود ....نگاه بسیار دقیق ....
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۳۹ هدیه دهنده کتاب
مهندس بسیار جالب بود انشا الله صبر متاهلها بده و توفیقی به مجردها وهرچه زودتر هرچه مجرده دم بخته به آرزوش برسه وموفق باشه .ان شاالله
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۴۲ هدیه دهنده کتاب

1-      مهندس سلام .اولا میخاسم بگم زیاد به این برف دونه محل نذار من که نمی شناسمش ولی از نوشته ها معلوم منطق حالیش نیست .اینکه اولا

2-      .من بعد با همین لفظ مهندس خطابت می کنم انشاالله خدا بهت توفیق بده یه متعهد متخصص بشی

3-انشا الله اینطوری باشه که هست خدا توفیقت بده همیشه در راه خدا گام بردارید

3-      من وظیفه ای دارم چون از قافله شهادت عقب ماندم ولیاقت نداشتم باید راه همرزمانم را ادامه بدهl امیدوارم بتونم به عهدی که بستم وفا کنم

4-      همیشه ودر همه حال در تلاشم تا فرهنگ مطاله را بین دوستان خوبم بالا ببرم ولو به هدیه یک کتاب. قابل دوستان نداره ولی این کوچکترین کاره

5-      خدا کنه عاقبت این نسل را ختم به خیر کنه خطرات درراه این نسل بسیاره

6-      ما مدیون شهداییم باید با قدم قلم راهشان را ادامه دهیم در قول وعمل ..نه حرف و...

7-      نصحیت خیلی خوبه ولی .....

8-      خیلیها زحمت کشیدند تا این مملکت را حفظ کنند تا به دست نااهلان نیفتد . در آن مقطع حساس (8 سال دفاع مقدس خیلی خونها ریخته شد تا خون مردم ما در شهرها ریخته نشه )

9-      من در خدمتم هرطور شما راحتید فقط امر بفرمائید

10-  دعا می کنم خداوند در تمامی امور زندگی یار ویاور وهمراهتان باشد .خداحافظ

نکته بسیار زیبایی بود
مخصوصا مثال تیم دسته سه که مطلب رو کاملا جا انداخت
شبیه مثال های حاج آقا قراءتی
خیلی جالب بود...
واقعا تحلیل جالبی بود ...
به فکر فرو رفتم بدجور!
:)
چه مطلب به درد بخوری...
مرسی عالی بود؛حاجت روا باشید ان شا الله.
چه مثال جالبی!

خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی