باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ماه من

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

اگر می خواهی

 برو

اما بگذار

لحظه ی رفتن من بند پوتینت را ببندم


هر شب به ماه نگاه کن

و لحظه ای خاطر مرا زنده کن

و بدان

که شب های من بی تو حتی ماه هم ندارد...




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
با وتن

نظرات  (۱۰)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۶ صحبتِ جانانه
:(
آقای شما دائما پا به رکاب جنگ رفتن هستن؟
ان شاءالله به سلامت برگردن
پاسخ:
سلام
این طوری هام نیس. توهمه بیشتر...
ان شاالله
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۱ بنت الهدی .م
باید سوخت مانند زینب(س)
ماه در این شبها باید پر رنگ تر بشود،با یاد دوست..
یاعلی
پاسخ:
سلام
چه حرف خوبی...
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۷ حکیم برجیان
گر چه دوریم به یاد تو قدح می گیریم/ بعد منزل نبود در سفر روحانی

اگر علی الحسب ظاهر فردی به رکاب جنگ می رود امیدواریم سالم برگردند.
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۲ مصطفی فتاحی اردکانی
حضرت حافظ می فرماید که:
ماهم این هفته برون شد و به چشمم سالیست
حال هجران تو چه دانی که مشکل حالیست.

خوش بحالتون، خوش بحالشون
پاسخ:
سلام
به به چه شعر زیبایی...
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۲ محمد صابر نی ساز
آدم فکر میکنه شوهرتون از بچه های سپاه قدسن
پاسخ:
ممنونم از فکرتون
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۹ ...:: بخاری ::...
یهو نمیدونم چرا یاد اون روز عقدت افتادم.
همینطوری یهویی

پاسخ:
سلام
به به چه یاد خوبییییی
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۷ محمد رنجبر
شبهای من بی تو... اه بی خیال ... بی تو اصلا نه شب می ماند، نه ماه، و نه من..
پاسخ:
شاید هم همین طور است...
 واقعا ...همسرت رفتند؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
کجا؟؟
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۲ پاک باخته
خیلی سخته
پاسخ:
آره خیلی
نمیدونم چی بگم
یه لحظه یاد کتاب  تپه جاویدی واراز اشلو افتادم
صحنه وداع همسران


سربزنید
پاسخ:
سلام.
مشتاق شدم کتاب رو مطالعه کنم
چشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی