باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

لیست هدیه های تولد

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ

از دوستان خواهشمندم هرچه در توان دارند بگذارند و تولد 20 سالگی مرا که تا چند روز دیگر است هرچه با شکوه تر برگزار کنند.

لیست وسایل مورد نیاز به شرح زیر است.


1.تبلت،لپتاپ و گوشی با طرح سیب نیش زده و البته غیر جاسوسی که سفارشی برای من غیر جاسوسی ساخته شده است.تا مشکل عذاب وجدان نداشته باشم. و رویش یک فروند واتزاپ و وایبر و فیس بوک غیر اسراییلی نصب باشد.

2.دستگاه حفظ قرآن

3.خواهرم و برادرم را پس از چند ماه ببینم و بیایند اردکان و حالا حالا ها هم نروند.مخصوصا خواهرم.

4.خواب ننه ام را ببینم

5.اشتراک مادام العمر همه ی مجلات خانواده ی همشهری مخصوصا داستان.جوان.آیه.

6.شارژ اینترنت بی نهایت مادام العمر.

7.استخدام در دکه ی روزنامه فروشی(یک آرزوی همیشگی)

8.یک عالمه لباس(اندازه ای که جودی آبت واسه عید خودش خرید)

9.جین ساق دست و جوراب(غیر پارازین و شیشه ای)

10.از این میزهای تاشو.که فکر می کردم 5 تومن باشد نزدیک 50 تومن بود

11.تصفیه حساب با خوابگاه

12.بهبود کیفیت غذاهای سلف مخصوصا غذایی موسوم به کباب

13.چند جانور ب شرح زیر.شتر.کرگدن.پنگوئن.زرافه.کانگورو.گوسفند.بز.(ترجیحا از خانواده شان ده شیپ)و یک طویله برای نگهداری آنها.

14.محجبه شدن همه ی خانم ها تا من دیگر هی عذاب وجدان چگونه امر ب معروف کنم نداشته باشم.

15یک عالمه کتاب .مخصوصا رمان های گرانی که خودم پول ندارم بخرم از نویسندگان معروف دنیا.مخصوصا جنگ و صلح و وداع با اسلحه و شوهر اهو خانم و کلیدر و جای خالی سلوچ و پیرمرد و دریا و برادران کارامازوف و خشم و هیاهو و هزار خورشیدرو و جین ایر که هیچ کدامشان را نخوانده ام و حرف مفت می زنم کسی نیستم که این همه کتاب را بخوانم.پس فعلا حالا حالا ها عجله نکنید.من عذاب وجدان می کشم دوباره کتاب به کتاب های نخوانده ام اضافه می شود:((

16.یک کیک خانگی بزرگ کاکائویی.و یک عالمه بادکنک و فشفشه.مخصوصا بادکنک.

17.یک عالمه نوستالوژی.مخصوصا لی لی بازی کردن در کوچه و رفتن به دبستانم که حالا شده خوابگاه:((

18.یک جین کوله پشتی قابل استفاده با چادر به گونه ای که مثل لاک پشت نینجا نشوم.

19.تمدید تابستان تا چند ماه دیگر

20.بلیط یکسره هواپیما یکی از اردکان به مشهد.یکی هم از مشهد به نجف ویکی هم از نجف به کربلا(فقطم مشهد فرودگاه داره)(البته هواپیما حال نمیده.حال تو خر و شتر و انتظاره)

21.یک خانه پر از عشق ک کفش موکت است و هیچ گونه احساس بدی توش نیست.و پر از کتاب و مجله است.

22.یک گل گاوزبان ساز.چیزی شبیه چایی ساز.

23.تغیر مینی بوس های اردکان یزد به هواپیما.و تبدیل رانندگان دوست داشتنی!!!!آن به خلبانانی که آرزوی سفر خوش برایمان دارند.و خارجی هم حرف می زنند.و خیلی کلاس دارد اگر مثلا یک نفر بخواهد هواپیمایمان را برباید!

24.انتقالی از برق یزد به رشته ی کتاب خوانی و نویسندگی دانشگاه تهران

25.از بین رفتن ارزش طلا برای خانم ها.

26عاقل شدن و دهن بین نبودن انسان ها

27.افزایش شعور نسبی جنس مذکر ولگرد در خیابان.وجنس مونث آن نیز

28.صلح جهانی

29.شرکت عرفان نظر آهاری و حبیبه جعفریان و سمانه رحیمی و دکتر زلفا زینل پور در تولد من و موفقیت من در ماچ کردن انها.

30.چاپ شدن یکی از ایمیل های من در همشهری جوان و تخصیص جلد شماره ی بعد به شاهکار ایمیلی من و یادداشت محمد حسین جعفریان،سمانه رحیمی و احسان ناظم بکایی در مدح آن و احسان عمادی در بدگویی آن.


فعلا به سی مورد بسنده می کنیم.مهلت ارسال  تا 19 شهریور. شاید اضافه شود این لیست.که باشد برای سال بعد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۱
با وتن

نظرات  (۱۰)

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۰ هدیه دهنده کتاب

سلام مهندس : اولا تولدت مبارک همین!! دیگه هیچکدام از ارقامی که گفتید نمی تونم بهت بدم اصلا صلاح هم نیست که این درخواستها در ملاء عام مطرح بشه ودرخواست داده شود.

1-مورد اول : فقط داشتنش وقت تلف کردنه همه اینو میدونند وشما هم میدونید ولی داشتنش چاره ای نیست اگه خوب استفاده بشه

2-مورد دوم .اصلا احتیاجی نیست فقط پشتکار میخاد وجدیت وتوفیق .اینو از نزدیک دیدم که بعضیا دارند وانجام دادن .یکیش محرم خودم ورفیق شما

3مورد سوم دعا می کنم بزودی بهش برسی  که میرسی مطمن باش

4مورد چهارم : صدقه بده وبراش فاتحه بخوان وخیراتش کن حتما انگار اورا دیدی چه در بیداری چه در رویاء

5- مورد پنجم. اینکه راحته میتونم برات انجام بدم چون خودم بسیاری از از این مجلات مشترکم البته از این بهترش

6- مورد ششم: شارژ هم که راحته با مبلغی ناقابل ولی راهایی برای شارژ ارزان است که میشه اقدام کرد

7.مورد هفتم اینه اصلا صلاح نیست فکرش هم نکن

8.مورد هشتم . معذورم

9.مورد نهم : چاره اش مرجعه به فروشگاههایی است که ساق میفروشند

مورد دهم : والله چه بگم

11. مورد یازدهم ان شالله بزودی انجام بدهی وراحت بشی

12. دعا کن از خوابگاه بری تا دیگه غذاش نخوری

13. مورد سیزدهم . مهندسو اینکارا!!!والله بی معنیه

14.مورد چهاردهم : وظیفه ات را انجام بده میخاد بشه میخاد نشه . آرزو برا جوانان عیب نیست . مقصر خانواده ها هستند

.

15مورد پانزدهم : اینه براحتی میتونم چون زیاد کتاب دارم به اندازه کتابهای کتابخانه های اردکان باورت نمیشه

16.مورد شانزدهم  اینه  نمی تونم ولی میتونم سفارش کنم ارزان حسابتون کنه

17. اینه که راحته الان انجام بده خرجی ندارده

18.اینه نمی دونم اصلا لازم نیست

19. دست نیافتنیه

20.آرزو کن .نیت کن بعد انجام بده اگه نشد ثوابش دارید از این قبیل کارها در باره اش روایت زیاد داریم

21. الان اینو داری خودت خبر نداری اگر هم نداری خوب ببین همونی میشه که آرزو داری .چشمها را باید شست .جور دیگر باید دید.

22. خوب بخر ارزانه مهندس

23. تا بوده همینه بوده اخه مینی بوسها هم مدتی پیر میشن اگه یکی پیر بشه نمیشه کنارش گذاشت باید باهاش مدارا کرد تا تاریخ عمرشبسر بیاد آنهم دست خداست

24. اقدام کن شاید بشه اگه هم نشد که نمی دونم میشه یا نه .به مطالعه رو بیار وبنویس که هم همتت خوبه هم قلمت کم دیدم مهندس برق مثل شما اهل ذوق باشه

25. فکر نکنم بشه

26 اینهم مثل مورد بیست وپنج

27. در این مورد چی بگم که حرف بسیاره

28. دعا کن آقا بیاد حتما بهترین هدیه اش  همینه

29. اقوام وخویشاوندانتو دعوت کن البته آنهایی که قبولشان داری ومیتونی باهاشون کنار بیایی فرض کن اینهایی که گفتی هستن .

 30. اینهم دست یافتنیه فقط راه کار داره من هم قبلا مثل شما بودم اولین مقاله ام ونوشته ام سال 68 در روزنامه چاپ شد وحالا قریب بیست واندی ساله که با اکثر اینهایی که میگه در ارتباطم وتراوشات قلمم در ش درج میشه

 

فعلا اینها را داشته باش تا ببینم چی میشه شاید بشه شاید هم نشه . موفق باشید مهندس

 

 

پاسخ:
سلام
اوووووووووه ماشااالله چه حوصله ای.این وبلاگ حقیر لیاقت این خواننده های خوبو نداره:)

در کل بگم من اگه پول داشته باشم بعضیاش دست یافتنی میشه.ولی دل من که با این ها خوش نمیشه.دل من همون بلیط یک سره ها رو می خواد و همون جا هم یه قبر......پیش خود حضرت علی.و تموم:)))
خیلی خوب میشه:)))))
سلام علیکم :
با مطلب و سخنرانی زیبایی از استاد دانشمند در مورد توکل به روزیم
ممنون میشم منت بزارید و سر بزنید
منتظر شما دوستان و نظراتتون
التماس دعای فراوان
یا علی مدد
پاسخ:
ممنونم که خبر دادید.سخنرانی بسیار جالب بود.به درد من هم می خورد:)
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۴ ... نقــطه چیـن تا خـدا ...
 سلام سمانه جوووون .....
هر چی فکر می کنم می بینم خیلی کم توقعی ...
بابا یکم بیشتر توقع داشته باش ....آخه دختر تو چرا اینقدر کم می خوای ...؟؟؟
یهو می گفتی نـــــــــــا بودی اسراییل همه رو راحت می کردی !
پاسخ:
:)))))))))

صلح جهانی که بدون نابودی اسراییل امکان نداره.داره؟؟

حالا تو میخای کدومو بهم بدی؟؟؟
سلام رفیق عزیزم که تولدش هم نزدیکه!
یه چیز یادت رفت..
وجود مادام العمر شخص شخیص بنده کنار جنابعالی..
به همین جهت بدون هیچ چشم داشتی این هدیه مهم و ارزشمند را تقدیمت میکنم:)
پاسخ:
سلام رفیق.گوشیتون خبرتون کردن پیشاپیش تولدو؟؟؟
اوه اوه اوه....بعلهههههه....اون که مسلمه....البته شما لطف مکنین.توقع ندارم باور کن.

ولی خداییش ایشالا همین طور باشه خانم هدی.م
وااااای چقد باحال بود :)))))) ینی ترکیدم از خنده :)
خب اولا پیشاپیش تولدت مبارک :)
ثانیا نمیدونستم اسمت سمانه ست. خوشبختم :)
ثالثا چه عکس بانمکی گذاشتی :)
رابعا دلم می خواست در مورد همه ی 30 تا گزینه ی مورد نظرت ، نظراتمو بگم ولی وقت نمیشه! عجالتا در مورد شماره ی 7 بگم که منم همیشه دوست داشتم از بچگی که شغل دومم کتابخونه دار باشه :)
پاسخ:
سلام برف دونه ی عزیز...چه خوب که اومدی....
خوشحالم که خوشت اومد.اولا ممنونم:)))ایشالا تولد پسرتون:)))
ثانیا خوشبخت باش.کار خوبی می کنی.
ثالثا :))))))))))))))
رابعا...شما اومدنتون عشقه.اصلا نظرم نذارید باعث افتخارید
درمورد شماره هفت منم از بچگی از این رویا ها داشتم.کتابدار،کتابخونه دار،نویسنده،دکه روزنامه دار،سردبیر نشریه،نویسنده....امیدوارم یه روزی هم کار بشیم:))
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۰ مصطفی فتاحی اردکانی
کتاب شوهر آهو خانم رو نمی خواد بخونید یعنی کتاب های بهتر از اون زیاده

پستتون به نظر من خیلی جالب بود
پاسخ:
سلام

حالا این جزء اولویت ها نیست...انقدر کتاب مهم تر دارم که کاری به شوهر آهو خانم نداشته باشم:))
شما لطف دارید
با مورد های 1، 5 ، 7 ، 15 روحم شاد شد .... منم چنین لیست بلند بالایی دارم .... ما به چوب جادو نیاز داریم با این آرزوهامون ....

پاسخ:
سلام باااانوووو....به به به به...

آره واقعا.واقعا....فک کنم کیک بزرگشو شما از پسش بربیاید:))
 باعرض پوزش
میگن چرا پسرای امروزیسراغ ازدواج نمیرن؟
این لیست سی تایی آرزوهای  یه خانمه برا یه جشن تولد که هرسال تکرار میشه
ولی  ازدواج فقط یه باره 
حالا تصور کنید لیستش چی میشه ؟!!!!
پاسخ:
سلام
ممنونم که سر زدید و نظر گذاشتید.
خیلی متوجه منظورتون نشدم.
ولی خداییش اگه این سی تا رو خونده باشید خیلی پرتوقعی توش نبود.بود؟؟

اکثرا چیزای رویایی بود.نه توقعای جورواجور.

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۹ ... نقــطه چیـن تا خـدا ...
سلام سمانه جووووونم ....
خوبی ؟؟؟
ممنونم که بهم سر میزنی ...
تاریخ دقیق تولدت رو نگفتی ...!
این رمز آخری که باید برای تایید بزنم لامصب از رمز سایت اطلاعات سخت تره ...
یه فکری براش بکن ....
پاسخ:
مهم شهریورشه.....که شهریوریا عشقن:))))
19 عزیزم.
بعله دیگه لایه امنیتیه;)
سلام
مبارک باشه
یه مورد از سی مورد و بفرمایید تا انجام بدیم
پاسخ:
فعلا داشتم انتخاب واحد می کردم و شماره 19 خیلی نیازه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی