باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

20

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ
اکنون که این ها را برایتان می نویسم 20 ساله شده ام. و بقول یکی از رفقا وارد دهه ی سوم زندگی...

می توانم بگویم افسرده شده ام. همیشه فکر می کردم آدم ها 20 سالشان که می شود خیلی آدم شده اند!! و به یک بلوغ نسبی رسیده اند. چنته شان تقریبا پر است. اهل بحث و تفکرند و کلا به درد چیز هایی غیر از جرز لای دیوار می خورند.
ولی من تقریبا به درد همان جرز هم نمی خورم.
واقعا نگرانم از این زندگی. خدا را شکر. ناشکری نمی کنم. اما خیلی می ترسم. می ترسم از دهه ی چهارم و پنجم و ششم و این حس تکراری...
و البته اگر دهه های بعدی در کار باشد.

پ.ن.باور کردنش برایم سخت بود که این چند روز به چند تا از آرزوهای لیست 30 تایی ام رسیدم:))).از همه مخصوصا خواهرم و برادرم و مادرم ممنونم:*



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
با وتن

نظرات  (۳)

تولدت بوووووووووود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو  هم شهریوری هستی ؟؟؟؟
مبااااااااااارکا باشه عززززززززززیززززززززززززم 

ایشاا.. 120 سالگیتو جشن بگیری خانوم 
پاسخ:
بعله
پس چه؟؟
ممنونم عزیزم
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۴ هدیه دهنده کتاب
مهندس تولدت مبارک اگرچه نتونستم 23 شهریور براتون پیام بدم ولی بدون که هنوز هم دیر نیست چون این هفته هنوز پایان نیافته ومیشه تبریک گفت. میخام کتابی براتون بفرستم فقط بگو چه کتابی شاید داشته باشم . مهندس درسته که وارد دهه ی سوم زندگی شدی ولی هیچگاه ناامید نشو وناامید مباش .چرا که نسل سومی ها خیلیاشون خوبند هیچگاه افسرده نباش .هروقت احساس افسردگی وپوچیکردی کتاب بخوان .بویژه قرآن بر خدا توکل کن وادامه زندگی بده .ناشکری هم نکن از دهه ی چهارم و پنجم و ششم هم نترس .خدا بزرگه .چاره ای نیست زندگی همه ما تکراریه ما باید به آن تنوع بخشیم تا از تکراری بودن خارج بشه
پاسخ:
سلام
شما با حضورتان در وبلاگ من حقیر شرمنده ام می کنید.اسم مستعارتان واقعا عجب چیزی است....همان کتابی که به من هدیه دادید اولین کتابی بود که از دست نویسنده ی کتاب می گرفتم.و واقعا چه کتاب خوبی.اتفاقا می خواستم درموردش توی وبلاگم بنویسم.و حتما همین کار را خواهم کرد.

نمی خواهم شمارا توی زحمت بیندازم.اگر کسی کتابی بهم بدهد سعی می کنم بخوانم.حتما حتما.امسال یکی از دوستان نه چندان موافق با نظام و رهبر داستان سیستان را برایم اورد.واقعا واقعا از ذوق ترکیدم.اصلا نمی دانستم چکار کنم.
شما هم می دانم که خودتان خوش سلیقه تر و کتاب خوانده تر از من هستید.همین که معرفی کنید خیلی است.تکرار می کنم نمی خواهم شما را توی زحمت بیندازم.

ما نسل سوم هم نیستیم که خیلیامون خوب باشن ما متاسفانه یا خوشبختانه نسل چههارمیم.و من هم مثل هم نسل های عزیز ...(سانسور)
قرآن رو خیلی درست گفتید.امیدوارم قدر زندگی را بدانم.و قرآن بخوانم و کتاب بخوانم.
همیشه مرا نصیحت کنید.من به دلیلی که نمی دانم چرا از نصیحت خوشم می آید.راه درست را به من هدیه کنید.ما به شما ها نیاز داریم.شماهایی که تجربیات فوق العاده ارزشمندی دارید....
سلام سمانه جونم
تولدت مبارک
برات عمری پربرکت و مفید برای اسلام و مسلمین آرزو می کنم... :)

ناامید نباش
می فهمم چی میگیا
آدم وقتی بچه بود، فک میکرد 20 سالگی خییییییییییلی دوره... تو 20 سالگی خیییییییییییییییلی همه چی قشنگه... 20 که بشی، خیییییییییییییلی حرفت برو داره... زندگی تو 20 سالگی خییییییییییییلی ایده آله...
وقتی 20 ساله شدم، هیچ کدوم از اینا نبود ولی!!!
با این حال، قدرشو بدون... عمر خیلی سریعتر از اون چیزی که فکرشو بکنی، می گذره...
و چیزی که برا آدم می مونه، نتیجه ی امتحان هاییه که لحظه به لحظه ی اون عمر بر باد رفته ش، داشته می داده... :)

برات عمری مفید و باعزت و پربرکت و شاد و خالص برای الله آرزو می کنم:)



پاسخ:
خواهر جون مفید برا اسلامو مسلمینو خوب اومدی.نکنه یادمون بره:((
کاملا حرفاتو قبول دارم.20 سالگی باید خیلیییییییی بهتر می بود:(((
امیدوارم برای تو هم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی