باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ببخش

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

بعضی ها را فقط در این شب ها...

سحر که بلند شدی و یک دل سیر گریه هایت را که کردی

باید

ببخشی...


بخشیدن گاهی آسان تر از نبخشیدن است

نگذار رمضان بگذرد. غل و زنجیر را از شیطان ها باز می کنند و کارها به این سادگی نیست...


+ حاج آقا مجتبی می گفتند این شبها به خدا بگویید خدایا من همه را یک جا بخشیدم و اگر تو مرا یک جا نبخشی من از تو بزرگ ترم و این امکان ندارد.

 پس تو هم مرا ببخش....


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
با وتن

نظرات  (۹)

همیشه به این سادگی نیس سمانه...
کاش...
:(
پاسخ:
سلام
واقعا همیشه به این سادگی نیست
ولی این شب ها ساده تر از شب های دیگه است.....
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۴ هدیه دهنده کتاب
سلام منهدس . بخشیدن خیلی ساده است . برخلاف برف  دونه که میگه ساده نیست . هان یکلام خدایا از همه اونهایی که به من بدی کردن گذشتم . خرجی که نداره . اگه نبخشم چکنم . پس خدایا تو هم از هم ببخش . ما که بخشیدیم وچیزی ازمون کم نشد 
پاسخ:
سلام علیکم
به نظر من همیشه بخشیدن از ته دل اینقدر ها ساده نیست...
ولی بقول شما نبخشم چه کنم؟؟
چقد خوبه که یه خدآی مهربون داریم ..

+ خوشحال میشم شما هم سری به من بزنین ..
پاسخ:
واقعا چقدر خوووبه...
+حتما
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۳ هدیه دهنده کتاب

مهندس مجددا سلام ....

در طول زندگیمان خیلیها بهمون بدی کردند وطبق آنچه قرآن به ما گفته بود جواب بدی را به خوبی دادیم .نتیجه اش را هم دیدیم .ایکاش می شد همه خوبی کنند تا بدی فراموش بشه .ایکاش...

پاسخ:
ای کاش...
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۱ صحبتِ جانانه
خدایــا همه سعیم رو کردم که ببخشم
خودت هم توفیق بده ببخشم
هم ببخش
یک جا
یا کریم الصفح...
ای کسی که می بخشی بی منت
پاسخ:
یا کریم الصفح...
چقدر این تعبیر زیباست

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۶ ...:: بخاری ::...
اره.
امتحان کردم جواب داد.

پاسخ:
واقعا؟؟
ینی خدا هم بخشید؟
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۷ صحبتِ جانانه
بخاری بانو جواب داد؟

واقعا؟


پاسخ:
حتما جواب داده دیگه:)
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ محمود بنائی
دم حاج آقا مجتبی گرم.
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه...
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۷ عــ ـاکـ ـف ...
جمله ی جالبی بود!
با این که یه وقتایی
بخشش یه سری آدما خییییلی سخته!
اما از خدا که بزرگتر نیستیم....!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی