باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

خدای امیدوار

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

و هر کودکی هر روراست نویسز با این پیام به دنیا می آید که خدا هنوز از انسان نا امید نیست.

رابیندرانات تاگور

امروز یک کودک در خانواده ی ما متولد شد. کودکی که نویدش را روز فوت پدرم دادند. آن روز فکر می کردم که خدا قبل از این که بگیرد، می دهد... امروز همان کودک را دیدم. خواهرم را دیدم که از ته دل می خندید و موقع خندیدن، دندان های عقبی اش را می دیدم. چقدر مادر شدن زیبایش کرده بود. چقدر دوست داشتنی شده بود. چقدر خدا جریان داشت....


در بیمارستان، اتاقی بود و پنجره ای داشت که هرکسی که از جلویش بر می گشت، بی اراده تا مدتی لبخند می زد. ما هم یک نفر را دیدیم که همین الان از پیش خدا برگشته بود... آن لحظه بود که من بعد از مدت ها بوی خدا را شنیدم. بوی زندگی را. بوی حیات را. بوی امید را...

فکر می کردم که اگر همه ی آدم ها یک روزی این قدر زیبا بوده اند و این قدر مادرهایشان را زیبا کرده اند و به قول زن عمو، مادرشان از قوت امیرالمومنین، نیرو گرفته، چقدر همه شان را دوست دارم و چه قدر همه شان زیبا هستند...

 

احساسات زیادی داشتم. از بیمارستان که بیرون زدم، از کیفم عینکی را برداشتم که بیشتر از این که به درد روزهای آفتابی بخورد، به درد روزهایی می خورد که می خواهم در خیابان و اتوبوس گریه کنم...

 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۷
با وتن

نظرات  (۱۲)

سلام

خوشحالم برااات زیاااااااااااااااااد

خیلیییییییییییییی تبریک رَفیییییق....

چه احساس خوبی واقعا...

چقدر خوب نوشتی..

اتاقی که هرکی ازش برمیگرده لبخند رو لبشه..!

ان شاءالله سالم و با ایمان بزرگ بشه این آقا پسر ِ همنام حضرت امیر(علیه السلام)

یاحق

پاسخ:
سلام
سپاسگزارمممم عزیز دلم...

ان شاالله...
روزی خودتون به زودی...
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۲۱ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام
حفظه الله
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاالله
و یرحمکم الله...
سلام دوست جونم...
قدم نو رسیدتون مبارک..
:)

پاسخ:
سلام عزیزم
سپاسگزارممممم...
روزی خودتون ان شاالله:)
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۳ هدیه دهنده کتاب
سلام مهندس تبریک .تازه رسیده به سلامت ان شا الله 
پاسخ:
سلام
متشکرم از دعای خیرتون
شماهم ان شاالله سلامت باشید...
سلام 
قدم نو رسیده مبارک ما هم از حس خوب شما خوشحال شدیم.
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم
قدم رنجه فرمودید...
سلام
آخی خاله شدی ینی؟! :)
خوششششششششش به حالت...
قدم نو رسیده مبارک... ان شاءالله از شیعیان خوبِ حضرت علی(ع) بشه این نی نی تون!
اسمش چیه حالا؟ :)

حس میکنم آخر پستت یه عکس بود ولی باز نشد

پاسخ:
سلام
بعله...
سپاسگزارم. مال شمام مبارک. صدسال به این سالها

انشاالله.ممنونم از دعای خیرت
اسمشم علی
بله عکس بود.
مبارک باشه
ان شاء الله عبد صالح خدا باشه
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضضورتون.
ان شاالله...
سلاااااااام خواهری خودم
سمان من ازون کیک خامه ایا فقط1خوردم
شیرینیتو قبول ندارم یکی دیگه میخوام زووووود
راسی متنت عالیه مخصوصا وقتی باصدای خودت باشه
راسی به روزم
پاسخ:
سلام
:))

بخاطر همه چیز سپاسگزارم ازت.

ممنونم که خبرم کردی
خیلی مبارک باشه
اینطور که تو میگی تولد هر کودک رو باید به تمام انسان ها تبریک گفت...

آخرین باری که تو خیابون گریه کردم از غم زیاد بود
خیلی جالبه ولی همه فکر می کنن خل شدی و خودت هم
پاسخ:
سلام عزیزم
دقیقا...

ان شاالله همیشه شاد باشی عزیز دلم....
نمینویسی؟
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۷:۱۸ باران زده
خدا رو شکر :)))
پاسخ:
 خدا رو شکر واقعا...
متنت اشک را از چشمانم جاری کرد ... خدا نکشتت :(

اما فک کنم اشک شوقه ؛ چون منم تا هفته ی دیگه برا اولین بار خاله میشم :)

قربانت بروم رفیق :*
پاسخ:
عزیزم...
خاله شدن خیلی خوبه...
خیلی....
خدا حفظش کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی