باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

اعتیاد

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

اعتیاد

بلای خانمان سوز



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
با وتن

نظرات  (۱۰)

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۷ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام

الحمدلله که در دام این یکی دیگه نیوفتیدم


پاسخ:
سلام.
من اصلا نمی فهمم چیکار میکنند...
و بنظرم اصلا جالب نیست
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۸ رایحه ی یاس

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام و رحمت خدا بر شما بزرگواران

با مطلب جدید در وبلاگ در مسیر زن بودن در خدمت شما هستیم

با آرزوی توفیقات روز افزون برای شما

پاسخ:
سلام
مطلب جدیدتان بسیار زیبا بود. ممنونم از لطف شما.
ما هم همین آرزو را برایتان دارم دوست عزیزم
سلام
اعتیاد به چی؟
متوجه نشدم. به دیدن کارتون ینی؟
پاسخ:
سلام دوستم
اعتیاد به بازی کلش آو کلنز.
یک بازی آن لاین بی خود پر طرفدار که بدیش هم اینه که ته نداره. هی خودت رکورد خودتو می زنی.
سلام
تا حالا یکی از معتاداشو از نزدیک دیدی؟
خیلی باحالن با هم تلفنی کلش هماهنک میکنن
واقعا اعتیاد یه بیماریه
پاسخ:
سلام
واقعا واقعا موجودات جالبی هستن...
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۳۳ هدیه دهنده کتاب
سلام مهندس سال نو مبارک .ان شالله سال خوبی در پیش داشته باشید اگرچه سال نو بدون پدر سخت است ولی یاد ونامش همواره در فضای خانه تان زنده ومستدام است. به مادرتان سال نو تبریک بگو که هم مادر وهم پدر برای روزهای نبودن پدرتان است . 
پاسخ:
سلام
متشکرم از لطفتان. خدا همه ی رفتگان را رحمت کند . و همه ی زندگان را
ان شاالله شما هم سال خوبی داشته باشید.
سلام
من خیلی نقدشو شنیدم
خدا بهمون کمک کنه تو این وانفسا
پاسخ:
سلام. واقعا....
هردم هم که از این باغ بری می رسد...
خیلی بو داره، ماجرای اعتیاد به این بازی!!!
پاسخ:
واقعا:/
اعتیاد
نابودگر
پاسخ:
نااااابودگررررر
این بازی رودیدم ونصبشم کردم،ولی بعدازیه باربازی حذفش کردم
پاسخ:
خوب کردی:)
ُسلام
من امشب که رسیدم خوابگاه خیلی تنها بودم اینو نصب کردم

فعلا دارم سعی میکنم بفهمم چه جوریه و هدفش چیه!!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی