باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

از تنهایی نترس.

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ
تنهام. تنهایی یک احساس درونیه.
تنهایی هیچ ربطی به آدم های دور و بر نداره.
تنهایی یعنی اینکه من میرم دانشگاه تنهام. میرم خونه تنهام. با بهترین دوستم تنهام. با مامانم تنهام. می خندم تنهام. گریه می کنم تنهام. خودمم و خودم تنهام. میرم پیش دوستام تنهام. کتاب میخونم تنهام. تو پاییز قدم میزنم تنهام. ورزش می کنم تنهام. کلاس میرم تنهام. از کلاس میام تنهام. درس گوش میدم تنهام. گوش نمیدم تنهام. 




تنهایی مستقیم ترین راه به سمت معشوقه. چون هیچچچچچچ مانعی وجود نداره. هیچ مانعی. مثل مجنون دوره گرد. مثل منصور حلاج. مثل یوسف تنها. مثل ذاانون نبی. مثل محمد غارنشین. مثل تنهایی های زینب. مثل تنهایی حسین. به شرطی که معشوق رو بشناسی....

احساس می کنم این احساس داره هرز میره. خدایا.....

کمکم کن
عاشقت
بشم.............


این صوت رو حتماااااااااااااااااااااااا گوش کنید. حتما. از حاج آقای پناهیان. درمورد تنهایی.



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
با وتن

نظرات  (۷)

تنهای هم حس و حال خودشو داره :)
پاسخ:
واقعا...
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۰:۴۹ ...:: بخاری ::...
مممم. صوت فوق‌العاده است. ازچندروزپیش تاحالا ک دانلودش کردم خیلی گوش دادمش.خیلی خوبه.
پاسخ:
خدا اجر به حاج آقای پناهیان بده:)
حسرت دارم این روزها...
حسرت نداشتن خیلی چیزها را، اصلا حسرت نداشتن همه چیز را...
پاسخ:
حسرت................
دعامون کن خانوم مهندس...
پاسخ:
ما محتاجیم

سلام

التماس دعا

شما هم که مثل ما آپ نمیکنید ...
پاسخ:
من اتفاقا خیلی بیشتر از شما آپ می کنم!
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۳ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام
صوت را گوش داده ام 
حرف دارد تنهایی حرف...
پاسخ:
تنهایی اتفاقا حرف ندارد...........

تو را نیز عاشورایی است ...

قافله ی عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند:

"کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ اَرضٍ کربلا ..."

این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند

و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

....... و تو 

ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون

در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه ی بشریت، پای به سیاره ی زمین نهاده ای،

نومید مشو، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه ی خون توست

و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک ازپای اراده ات بگشایی و از خود و دل بستگی هایش

هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکانِ ولایت ملحق شوی

و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی سال شصت و یکم هجری برسانی

و در رکاب امام  عشق به شهادت رسی ...


"برگرفته از کتاب فتح خون...شهید سید مرتضی آوینی"


پاسخ:
سلام
هیچ حرفی در مقابل سخنان این شهید نداشته و ندارم
و تشکر از شما.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی