باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

اجلم را تو به تاخیر انداز

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ

وقتی برای بار اول وارد حرم امام حسین شدم... تنها جمله ای که به ذهنم رسید این بود که... ای اجل مهلت بده؛ تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا... و وقتی در بغل گرفتم احساس کردم الان دیگر هیچ آرزویی ندارم....

 
 
پارسال محرم فوق العاده بود. بخاطر سفر بزرگ خودم به کربلا.... و امسال فوق العاده تر خواهد بود، بخاطر سفر بزرگ پدرم................
 
واقعا فهمیدم که حسین گریه و اشک نیست. بزرگ شدن است. هر وقت چیزی بزرگمان می کند، محرم بهتری را تجربه می کنیم... هروقت کوچک می شویم محرم معمولی تر و سطحی تر...
یا شاید هم معادله برعکس است، هر وقت محرم های بزرگی را تجربه کردیم باید بدانیم که بزرگ شدن به ما نزدیک است...
انگار زندگی ما با این حسین معنی پیدا می کند. و چقدر روزها برای سال شدن دور باطلی بودند اگر حسین نبود.
خیلی خوشحالم که گرچه دلم تنگ است، اما حسین را می شناسم؛ تل زینبیه رفته ام؛ بین الحرمین را قدم زده ام....
 
پ.ن.روز قبل از فوت پدرم، دیدمش که جلوی تقویم ایستاده بود و با خوشحالی خاصی روزها را تا محرم می شمرد...
آیت الله مهدوی هم به محرم نرسیدند. خدا رحمتشان کند اما به محرم نرسیدن خیلی سخت است. امیدوارم همجوار حسین باشند.
 
هی وای.....
بارالها اجلم را تو به تاخیر انداز
چند روزی است
 دلم
 تنگ محرم شده است....
 
 
 
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۲
با وتن

نظرات  (۶)

آن لحظه ای که فهمیدم دارم میمیرم
آن لحطه ای که مرگ را لمس کردم
فقط التماس میکردم به خدا که من حرم آقا رو ندیدم هنوز

پاسخ:
چه احساس بزرگ و خالصی.............دعایتان می کنیم چون درکتان نمی کنیم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۸ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام .  اگه ناراحت نمیشی میخام بگم ان شاالله که با امام حسین (ع) محشور شوید هم تو این دنیا از زیارتش هم تو آون دنیا از شفاعتش  
پاسخ:
سلام. دعا از این بهتر؟؟؟ بسیار هم خوشحال شدم:)))
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۹ ...:: بخاری ::...
سلام.
خداوندپدرتون رو رحمت  کنه.
:( دعا کنید اجل بمنم  مهلت بده ندیده نرم...
:(((((((
پاسخ:
ان شاالله زیارت و شفاعتشون.....
چقد قشنگ می نویسی سمانه
جدی میگم
از خوندن شکوه کلماتت لذت بردم حقیقتا
خوش به سعادتت از این درک

منو که می دونی :( بیچاره ام
"بیچاره اون که حرم رو ندیده..."

برام دعا کن تو رو به امام حسین :(

پاسخ:
دوستم من لایق این همه تعریف نیستم.....

تا درک خیلی راهه هنوز
فقط از جهل اولیه خارج شدیم. فک کنم تازه شدم عضو خنثی:))))
چقدرم این عضو خنثی بودن بده. 


بیچاره تر اونی که یه بار دید و برگشت به این خاک.

دعات میکنم. ان شاالله لایق باشم.
منم محتاجم
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۹ مصطفی فتاحی اردکانی
تشنه آب فراتم ای اجل مهلت بده
تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا
پاسخ:
ان شاالله سیراب بشوید.... به زودی.....
واقعیت رو گفتم
اهل چاپلوسی و تعارف و رودربایستی نیستم به هیچ وجه 

الهی خدا از زبونت بشنوه سمانه جونم :(
منم خیلی دوست دارم عزیز

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی