باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حقیقی ترین حقیقت14

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ

قبلا فکر می کردم هرچه درباره ی مرگ بخوانم و فکر کنم دارم شعار می دهم اما بعدا متوجه شدم دقیقا همین شعارها به کار آدم می آید.

تا در موقعیت نیستیم، شعار دادن بهترین کار است:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
با وتن

نظرات  (۲)

سلام
حتی همین شعارها هم باعث میشه انسان از خیلی کارها دست بکشه حتی فکر به مرگ انسان رو بزرگوارتر میکنه
پاسخ:
بله....درست می فرمایید......
واقعا نمی دونم چرا بعضی میگن فکر مرگ افسرده کننده است؟؟
سلام یه دونه خواهرم
میدونی که مثل همیشه به وبلاگت سر میزنم و مثل همیشه کامنت نمیذارم......!!!!
همه پستهاتو خوندم و با تک تکشون اشک ریختم... و احتمالا بیشتر از همه درکت میکنم....
فقط تو همه این احساسات متناقض که باهاش درگیریم شاید قشنگترینشون همین معامله با خدا و .... باشه و بعد از اون ،این احساس که مطمئنیم حال خودش از همیشه بهتره و الان بهترین محرم زندگیشو تجربه میکنه، همون محرمی که همیشه عاشقش بود.....
این کم چیزی نیست.....
کاش بعد از مرگ ما دیگران این حس را داشته باشند، و البته حس سایرین مهم نیست،واقعا اینطور باشه....
پاسخ:
سلام خواهر عزیزم........

حق باتواه.... درمورد همه چیز...ولی من خیلی دلم تنگه... خیلی.......خیلیییییی...

راس میگی. کاش بعد مرگ ما اینطوری باشه.
بخاطر همه چیز ممنونم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی