باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حقیقی ترین حقیقت13

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ
نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی؟چرا من بی قرارم؟
به سر سودای آغوش تو دارم....



پ.ن. خدایا....به داد دلم برس....



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
با وتن

نظرات  (۸)

خواهرِ عزیزم منو بابتـــِ قرار دادنِ اون پستـــ ببخشید
ان شاءالله که خدا روح پدرتون رو قرین رحمت قرار بده و به شما صبر بده

واقعا متاثر شدم
این پستـــِ من دل خیلیها رو به درد آورد
ببخشید تورو خدا
پاسخ:
نه خیلی خوب بود. همه از حال بد من فرار می کنند. حق هم دارند. خواهشا شما این کار را نکیند....
نه عزیزم فرار از حالِ بد چیه !
من دلم نمیخواد باعثـــِ ناراحتی کسی بشم
یعنی میشینم به غصه و گریه وقتی کسی را برنجانم ناخواسته
این پست من هم یک عده رو یادِ دردهاشون انداخت
و این دلِ منو به درد آورد که به جیِ خنده گریه رو یادآوری کردم...
پاسخ:
ما یاد دردامون نمیفتیم...ما با دردامون زندگی میکنیم....به یاد دردامون هستیم
نگران نباشید....
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۰ هدیه دهنده کتاب
سلام ... مهندس چه زیبا گفتی . استفاده کردیم بازهم مستحکم باش وامیدوار به فضل خداوند قادر متعال
پاسخ:
سلام
امیدوارم به فضلش ....
خداوند نگهدار دلتون..
پاسخ:
ان شاالله...
عجب شعری بود...

*مواظب دلت باش، خواهر :*
پاسخ:
خدا مواظب دل هممون باشه ان شاالله...
خیلی غم داره این ایام
خدا رو شکر که محرم هست و غم آقامون باعث میشه غم ما سبک تر به نظرمون بیاد
پاسخ:
آره راس میگین...اصلا غمشون دل آدمو جلا می ده...
در ادامه ی نظر برادر/خواهر عزیزمون با نام "من":

به قول یکی از شهدا که تو وصیت نامه ش نوشته بود، وقتی گریه بر مصائب حسین(ع) هست، دیگه هر گریه ی دیگه ای تو این عالم، بی معنا میشه...


پاسخ:
واقعا....
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۳ مصطفی فتاحی اردکانی
شاید هم چرا ماندم....
پاسخ:
شاید...

خدا کمک کنه ان شاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی