باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

این خانه بی دلیل ترک برنداشته است

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

غزلی نذر حضرت مولا 

 

 

مولای ما نمونهء دیگر نداشته است

اعجاز خلقت است و برابر نداشته است

وقت طواف دور حرم فکر می کنم

این خانه بی دلیل ترک برنداشته است

دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی

آیینه ای برای پیمبر نداشته است

سوگند می خورم که نبی شهر علم بود

شهری که جز علی در دیگر نداشته است

طوری ز چارچوب در قلعه کنده است

انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است

یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود

یا جبرِِییل واژهء بهتر نداشته است

چون روز روشن است که در جهل گمشده است

هر کس که ختم نادعلی بر نداشته است

 

این شعر استعاره ندارد برای او

تقصیر من که نیست برابر نداشته است

 

طوفان واژه ها/سیدحمیدرضا برقعی/انتشارات فصل پنجم


 

سلام

عید است و من خیلی خوشحالم که عید دیگری هم هستم و هنوز اسمم شیعه است و هنوز هم با همه ی گناهکاری ام، عاشق حضرت علی هستم.

مدت هاست دنیا یتیم است.

جای پدر من هم خالی است....

عیدتان مبارک

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱
با وتن

نظرات  (۹)

سلام
مبارک باشد
الحمدلله
پاسخ:
الحمدلله....
۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۳ مصطفی فتاحی اردکانی

مبارک باشه
ان شاء الله که صد سال شیعه و محب حضرت امیر باشید
پاسخ:
ان شاالله تا ابد....
سلام. عیدتون مبارک باشه. دعوتید به بلاگ هشتی.
پاسخ:
سلام
ممنونم.عید شما هم مبارک.
حتما سر می زنیم.
سلام عزیزم 
عیدت با تاخیر مبارک

صوت زیبایی بود ؛ ممنون !

همه ی  پستای عالیتو خوندم  سمانه ... موفق باشی رفیق
پاسخ:
سلام.
عید شما هم مبارک. تاخیر که ندارد. شیعه ی علی باید هرروز را جشن بگیرد.
عزییییییییزم....ممنونم
به به شعر زیبا....شاعر زیبا...صوت زییا...

شما هم...

یا علی
پاسخ:
الحمدلله
سلام
 ممنون...
پاسخ:
سلام
:))
تمام لذت عمرم همینه
که مولایم امیرالمومنینه

سلام
با تاخیر تبریک...

خدا پدرتون و با مولا محشور کنه ...
خدا پدر عزیزتو رحمت کنه ان شاءالله سمانه جان
و ان شاءالله با حضرت امیر(ع) محشورشون کنه

سلام
خدا پدر شما پدر رفیق ما پدر من و خود من رو بیامرزه

عید گذشتتون مبارک

با تک تک کلمات نظرتون موافقم
یزد به شدت نو کیسه و عقده ای است و متاسفم واقعا ...

این چند روز کسالت داشتم و دارم
دعام کنید
پاسخ:
سلام
ان شاالله مارو هم بیامرزد.

پیروز باشید ان شاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی