باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

برای مسیح علی نژاد

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ب.ظ
این عکس آزادی یواشکی مادربزرگ خدابیامرز من توی یکی از عکاسی های اردکان

وقتی عکسو دیدم خندم گرفت ولی باور کن اگه اجبار نبود همینشم نمی گرفتن...این ننه ی ما سه سال توی خونه موندن...بخاطر اینکه یه بار از سرشون چادر کشیدن...و می دونم بودن کسایی که بیشتر هم موندن و بیشتر هم جنگیدن...واسه به دست آوردن چیزایی که تو و رفقات دارین پرپرش میکنین...
اونا واسه چی جنگیدن و حالا واسه چی...
هی خانوم یواشکی...این یعنی جنگیدن...نه عکس بی بند و بارت و شعرایی که اون قدر مظلوم نمایی می کنی...یه جوری از آزادی حرف می زنی انگار نمی بینیمتون.انگار تو خونه حبسین.شما که دارین هرروز ترقی می کنین...دو تا لایکم میگیری...انقدر دنیات کوچیکه فک میکنی الان دنیا رو فتح کردی...انقدر جنگیدنت سطحیه که چشمت به روزنامه های خارجیه.اگه اونا روبند می زدن تو هم می زدی.تو که خودت انتخاب نکردی.تو تقلید می کنی.یکی دیگه انتخاب می کنه...تو فقط تقلید می کنی...و البته با چیزای دیگه ای مشکل داری...اینا بهونس...حالا می فهمم چقدر حجاب من سیاسیه و تو چقدر بابتش اذیت میشی.اسم اختیاری رو هم که می دونیم واسه ژستش گذاشتی...

فقط امیدوارم تو این جهل غرق نشی
ماهم خوب بلدیم بجنگیم نگران نباش




پ.ن.1.اولین باری که این پیجو رفتم فقط گریه کردم...نمی دونم چند نفر دیگه گریه کردن...فقط بدون تو دست گذاشتی رو  احساس یک عالمه دختر.بدجایی دست گذاشتی.که اگه این همه احساس پاک غیرتی بشه بد کار دستت میده...بد

پ.ن.2.اول خواستم عکسو ترمیم کنم اما خب این جوری بهتره.طبیعی تره:)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۳
با وتن

نظرات  (۱۲)

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۶ هدیه دهنده کتاب
درود وسلام بر روح پر فتوح  مادر بزرگ مرحوم شما ومادر بزرگ های ما در اردکان که هیچگاه غیرت وحیاء وعفتشان را به باد هوا نداند وهیچ مردی غریبی جز شوهرشان با آنها هم صحبت نشد . واف بر زنان ودختران  خود شیفته ما که حیاء وعفت عمومی را از یاد برده اند وهوا وهوس دنیایی  ترجیح دادند وپیرو هوا وهوس شیطانی در این دنیای گذر شدند .
پاسخ:
سلام بر روحشون.عجب شیرزن هایی بودن...
شیطون داره آخرین تلاش هاش رو میکنه...

+من هم...گریه نکنی باید به دینداریت شک کنی...

یه آه ِ پر از حسرت داشتم وقتی این پست و خوندم! :(
پاسخ:
عزیزم.....
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۰۰ چادر آسمانی
عجب!
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۸ حسین بوذرجمهری
سلام
پیجی که گفتین رو هنوز من نرفتم و فقط وصفشو شنیدم و برخی از عکسهاشو دیدم.
شما اشک ریختید و من اعصابم خرد شد...
قصد اونها هم دقیقاً همین اتفاق است که شما اشک بریزید و من عصبانی شم!
پاسخ:
ولی معتقدم اشک ما و اعصاب خردی شما قدرتش خیلی بیشتر از شعر (و وعر!)های اون هاست...

به یاد حضرت روح الله.بکشید مارا...ملت ما بیدار تر میشود
ببین
عاااااااااااااااااااااااااااالی بود

ترکوندی!
بسی خرکیف شدیم

آفرین

ببخشید اگر کمی صمیمانه بود

خیلی به وجد اومدم:دی
سلام.
فقط: آه....
آهی پر از غم و بغض!
پاسخ:
ان شاالله "آه"ی که به "راه" بینجامد
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۳ فرشته سادات
سلام باوتن عزیز!
خیلی ممنون ک منت گذاشتی و به وب من تشریف اوردی
حق با توست....تند رفتم ..ولی خب...
قدم بر جفت چشمام گذاشتی که مزین کردی وبم رو
پاسخ:
واییییی....یه جوری می گی احساس می کنم ملکه الیزابتم:))
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
متاسفانه اینها تقلید کور کورانه می کنند ...
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
خوبه که.طرف هر غلطی می خواد میکنه.به ماهم میگن امل.و خودشونم تازه روشنفکرن....
متاسفانه معنی آزادی رو درک نمی کنن ....
فقط تقلید می کنن ...
پاسخ:
آزادی رو با ول بودن اشتباه گرفتن.چون گستره ی دیدشون تا نوک بینیشونه....
سلام خواهر
خوبی؟
چه عکس باحالی
پستت هم خیلی قشنگ بود
:)
حرف دل ماها رو زدی
به خصوص اون پ.ن اولت

یا علی 
پاسخ:
سلام برف دونه ی عزیز.
چی بگم...باید دست به کار شد.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی