باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

.

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ
هوا را از من بگیر خنده‌ات را نه!
نان را از من بگیر، اگر می‌خواهی
هوا را از من بگیر، اما
خنده‌ات را نه

 

پابلو نرودا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۷
با وتن

نظرات  (۱۰)

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۸ ᖙᗢḰᖺᓰ gᗩ♈ᓮ pᗩ♈ᓰ
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


امیدوارم لبخند همیشه رو لبات باشه!
____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ ----------------------♣
____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
__دیر نکنیا__________ ♣♣
_________________ ♣♣
_____زودی بیا________ ♣♣
_________________ ♣♣........
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\تبادل کنیم عسیس؟ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

پاسخ:
پاسخ:
من عاشق این پیامام
فقط نمی دونم هدف از افرینششون چیه عسیس
سلام

وقتی هوا را
وقتی نان را
وقتی آب را
از تو گرفتند
نیازی نیست
خنده را از توبگیرند
خنده خودش می رود
آرام آرام...


از خودم

پاسخ:
پاسخ:
سلام

هوا را از من بگیرند
نان را
آب را
حتی خنده ام را
ولی خنده ی او را نه

از خودم
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۷ ...نقطه چین تا خـــدا...
ظهور در جمجمه هاست

نه در جمعه ها ...

(علامه حسن زاده آملی)

پاسخ:
پاسخ:
هی وای از این جمجمه ها و جمعه ها
سلام

خنده "تو" مهم نیست
گریه "تو" مهم نیست
"تو" هم مهم نیستی
" توهم"ی بیش نیستی!

خنده ی " او " مهم است
شاید به " تو " بخندد

پاسخ:
پاسخ:
سلام

هیچ "من"ی نیست
هیچ گریه ی "من"ی نیست
هیچ خنده ی "من"ی نیست


همه اوست
همه اوست

همه را از "هیچ" بگیرد،هیچ "هیچ" است و به "هیچ" بدهد هیچ " همه"
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۱ حسین بوذرجمهری
سلام
برای وبلاگتان چه قالب زیبایی گذاشتید. خیلی زیباست. خدا قوت :)
ممنون از حضور و نظر و آیه‌ی ارزشمندتون

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم از حضور شما نیز
چشمتون قشنگ میبینه
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۴ ...نقطه چین تا خـــدا...
حســین جــان !

"ســرمان " هم برود باز "محــــال" است جـهان
توی تـاریـخ ببینند "حـرمــت" فتـح شـده!

پاسخ:
پاسخ:
دلـــم گرفته،دل من ازآدموعالم گرفته
بده پناهم،نوکرت بهونه ی حرم گرفته
سلام


زیبا بود خیلی ...

پاسخ:
پاسخ:
دستا پابلو جان درد نکنه
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۰ انجمن جلال آل احمد
سلام.
ممنون از حضورتون.
اسم وبلاگتون خیلی قشنگه.
پس حتماً رضا امیرخانی را خیلی خوب میشناسید...

///

بیشتر به ما سر بزنید.




پاسخ:
پاسخ:
حضورشما مایه ی فخره....

بله اشنایی دارم.البته یک دوره ای که اولین کتابشونو خوندم مثل بولدوزر بقیشم خوندم و تازگی ها چیزی ازشون نخوندم.یادم رفته آشناییتم...
به امید روزی که کتابای جلالو تموم کنم
خوشحال میشم اگه منو لینک کنید و خبر بدین تا لینکتون کنم
الهــــــــــــــــی 
خ خشکل بود ... 

سمانه جون لینکی ! اگه گفتی من کیم ؟!؟!؟
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون
خشکلی خودتونه:))
ماشالا...پلیس بازی در نیارین...مشناسمتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی