باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

فرصت نشد

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ
یادته؟ از کربلا که برگشتم زنگ زدی و کلی از سفرم پرسیدی...چقدر کربلا رو دوس داشتی...زنگ زدی و من هی تعریف کردم و تو هی ذوق کردی و من هی ذوق کردم...وقتی می خواستی قطع کنی گفتی: «میام اردکان سر فرصت برام تعریف کن...خیلی میخوام گوش کنم....»
 
وهیچ وقت فرصت نشد.
 امیدوارم امشب که شب اول قبرته خود امام حسین بیاد کنارت عزیز دلم...

برای همه ی اونایی که رفتن اگه دوس دارین یه صلوات بخونین.مرگ خیلی نزدیکه.برای خودمون هم صلوات بخونین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
با وتن

نظرات  (۴)

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۴ ... نقطه چین تا خدا ...
سلام سمانه جون ،
وایییییییییییییییییییییییییییی واقعا ؟؟؟این داستان واقعی بود ؟؟
خیلی تلخ بود ...واقعا مرگ به ما نزدیکه ...
___________________________________
منم فاطمه ...شناختی ؟؟؟
گنجینه شهدا باهم آشنا شدیم ...
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۳:۴۱ هدیه دهنده کتاب
خواهر........... مرگ برای همه است خوشا به حال کسانی که مرگ را پایان زندگی ندانند چرا که مرگ اول زندگیست در سرای باقی
سلام خواهری
خوبی؟دلم برات تنگ شدهسمان یادته سر این مطلبت چه غوغایی کردم؟؟؟؟یادته ؟؟؟چقدر من اون شب سر تو گریه کردمچقدر منو عذاب میدی اخه!!!!!!!!!!!!
سمان یادی کن از من که به قول شاعر
عادتم داده خیال تو که یادم باشد
یاد من هم نکنی باز به یادت باشم
سمانه خان

پاسخ:
پاسخ:
شما عشقـــــــــــــــــــــــی
اوه
بسیار پست تکان دهنده ای بود

کی؟
خدا بیامرزدشون ...
مرگ خیلی نزدیکه ...
عید هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی