باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

داغ

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ
تابحال چیزی از آزادی های یواشکی زنان ایرانی و فراخوان کشف حجاب عمومی و...شنیده اید؟ می ترسم به سوگ چادر بنشینم.می ترسم از این آخر الزمان هزار رنگ.می ترسم از این آتش کف دست.من خیلی می ترسم.من خیلی می ترسم... پ.ن.خواستم یک پست مفصل و پربار بگذارم.اما نشد.من فقط گریه کردم...و بازهم گریه کردم.شما اگر می توانید چیزی بگویید.حرفی بزنید.من داغ دیده ام...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
با وتن

نظرات  (۵)

خیلی نگران کننده است ... اولین موجی که با اون برخورد داشتم موج حمایت از "باکرگی ممنوع "بود ...بعد از اون کشف حجاب هایی که اکثرا غیرمستقیم بود...تا این اواخر که "آزادی یواشکی زنان در ایران" و ...
حتی میبینم که تعداد آدم هایی که دارن از افرادی مثل گلشیفته حمایت می کنن داره به صورت نمایی افزایش پیدا می کنه ...
یا حتی جریان اخیر لیلا حاتمی که همه ی افراد به ظاهر روشن فکر از اون حمایت می کنن ...
متاسفم برای افراد ضعیفی که عقایدشون تقلیدیه ... نه انتخابی...
وقتی انتخاب کنی که چه جوری لباس بپوشی چون انتخاب کردی فرقی نمی کنه بقیه چی بپوشن چون تو انتخاب کردی ... اما وقتی تقلید کنی فقط بستگی داره که بقیه چه جوری باشن ...
متاسفم برای کسانی که نمی فهمن این جریانات همون کشف حجاب رضاخانیه فقط با رنگ و لعاب آزادی و حق طبیعی ...
جمله ی مشترک این افراد مشوق کشف حجاب اینه که بسیجیان با دیدن یه تار مو تحریک می شن و ...
متاسفم که حرمت ها داره فدای منافع عده ی خاصی می شه ...
خیلی جای حرف داره این بحث ... فقط می تونم بگم که متاسفم ...
سلام بر خواهر صیغه ای خودم
سمان به روزم خوب بخون و نظر بده
سلام
من هم وقتی فهمیدم سرم سوت کشید ولی وقتی کار خاصی رو فرهنگ انجام نمیشه، توقع زیادی نباید داشت...بعضی ها انگار عامدانه دست به سینه نشسته اندو کاری از پیش نمیبرند.
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۰ هدیه دهنده کتاب
خواهر نترس شماها هم با دوستانتان موج با حجابی در کوچه بازار براه بیندازید امربه معروف کنید تا بی حجابان برای مطرح شدن مجالی نداشته باشند
سلام
به روزم با مطلبی در مورد داعش(لعنت الله علیه)و منتظرتان
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی