باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دوستی

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ
چندوقت پیش توی وبلاگی از یک مدل دوستی خواندم.خیلی برایم جالب بود.خیلی.

از وقتی شروع کرده ام به دوستی با مصطفی

از وقتی با تمام وجودم خواستمش...

از وقتی دست و دلم لرزیده

می بینم او خیلی با وفا تر از من است

خیلی ثابت قدم تر در دوستیمان

خیلی خیلی

دقیقا برعکس توقعم

این دوستی هاست که ماندنیست و مایه سعادت

خیلی ساده است

شهیدت را انتخاب کن و برایش حرف بزن.جواب می دهد.باور کن جواب می دهد.مطمئن باش که زنده تر از من و توست.پیش خود خود خداست.گاهی گوشی را می گیرد سمت خدا.می گوید حالا تو بگو...برایت دعا می کند.راه جلوی پایت می گذارد.بعد از مدتی می بینی که با دوستانش هم دوست شده ای.با خدا.با خدایی ها.باور کن جوابت را می دهد


مثل عزیزم،زندگیم،چمرانم که این روزها به من جواب می دهد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۸
با وتن

نظرات  (۶)

سلام
خوش بحالت که چمرانو درک کردی که جوابت میده ...من اصغرو میخوام....من چمرانو نمیفهمم....اصغر صالحی....
من امام رضارا دارم ....بهت که گفتم...سپرده شدم دسش...برام دعا کن
خواهر گرامی!منتظرتانیم در وبلاگ خودمان...
حسودی میخواهد چمران را خواستن...
چمران را فهمیدن...
حسودیم شد
اللّهُمَّ بِعِزَّتِکَ لی فی کُلِّ الاْحْوالِ رَؤُفاً...
سلام علیکم

متوجه نشدم با وتن یعنی چی؟

اگه منظور میهنه؟ وطن نوشته میشه!

اگه منظور جسم و کالبد انسانه؟ واو اضافس

خوشحال میشم راهنمایی فرمائید
خوش به حالتان
سلام مرا به چمران برسانید ...

اتفاقا چند روز پیش سر خاکش بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی