باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

برای دختر بودنت نوشتم

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ
"آرزو می کنم" 

وقتی مادر شدم بچه ام مستقل و با اعتماد به نفس باشد

ولی بلد نباشد 

بند کفشش را ببندد...

من برایش ببندم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
با وتن

نظرات  (۲)

۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۴ چادرم پرچم من
سلام
آرایش غلیظ هم غلطه... ملایمش هم همینطور!!
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۳۱ زاهده خانم( هههه)
سلام
سمان دلم برات اونقده شده خیلیسمان خیلی متنت خوشچله خوشچچچچچچچچچل(فکرکنم باید از بن بن بن استفاده کنم)ههههههه سمان کی میری بیان من منتظر اون متنایی هستم ک برام خوندی
دوسووووووووو دلم برات تنگیده دووووووووووسووووووووووووو
کاش دوباره باهم هم سفر بشیم
مورد داشتیم ک....موجبات خنده ....احساس خطر کرده
سمان بیاد جک هایی ک تو اتوبوس میگفتم ک فقط خودم غش میکردم افتادم اخ تو که فقط خواب بودی
بازم بیا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
به به به به به به به زاهده خانم
خوبین؟؟؟
آغا خیلی خوب بود...خیلی ...ایشالا دوباره باهم بریم مسافرت
تو برو عزت نفستو درست کنه
مورد داشتیم فقط تو اتوبوس می خوابیده...مورد داشتیم عزت نفس نداشته....مورد داشتیم احساس خطر میکرده(گیلی گیلی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی