باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سفری از جنس دل

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ
این روز ها خودم را برای یک سفر  آماده می کنم

سفری کاملا متفات با همه ی سفر هایم و ....اصلا شاید با همه ی زندگیم

دارم برای سفری اماده می شوم از آن دست سفر هایی که می شود زندگی را به قبل و بعدش تقسیم کرد

از سفر های از نوع دل...نه دل نه...از نوع دل هایی که هری پایین می ریزد و تهش غنج می رود...دارم برای سفری آماده می شوم که از جنس چیزی شبیه رویاست...شبیه همان خوابی که چند وقت پیش دیدم

 

دارم برای کربلا آماده می شوم

دیروز دوستم گفت من نمی خوام به کربلا بروم دوست دارم عاقل بشوم بالغ بشوم...

ولی من می دانم که کربلا از جنس عقل نیست از جنس بلوغ نیست...هیجان می خواهد٬عشق می خواهد

می ترسم صبر کنم عاقل بشوم بالغ بشوم ولی خدای نکرده این هیجان بشود عقل...این شور بشود منطق

و من می ترسم از آن روزی که آنقدر حسابگر خوبی باشم که یادم برود من با حساب و کتاب بزرگ نمی شوم٬ بزرگ شدن های هر کس همان قسمت هایی است که بی منطق است و شور است و عشق...

دلم می خواهد تمام عقل هایم را زمین بگذارم...با کله ی خراب بروم...دلم می خواهد بی منطق شوم و بی حساب و بی کتاب...من عشق می خواهم...می خواهم دو دوتایم این بار هزار بشود...میلیون بشود...اصلا بی تهایت بشود...

این روزها سعی میکنم دعاهایم یادم نرود تا نکند بروم و دست خالی برگردم اما هر بار که فکر میکنم...اصلا انگار من هیچ حاجتی ندارم...فقط می خواهم بروم...ببینم...عشق می خواهم...شفاعت و لطف و کرم نمی خواهم...عشق بدهید...من عشق می خواهم...کسی این روزها منطق نمی برد؟؟؟

منطقم به حراج...

عشق بدهید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۰
با وتن

نظرات  (۴)

بسی تاثیرگذار و قابل تامل !!
به history مرورگر مغزم شک کردم !!
به اینکه آنتی عشق ام همیشه فعال بوده...
و اینکه theme مغزم همیشه منطق بوده ....
به هر چیز هم اندکی عشق ورزیدم نتیجه ی قبولی آن چیز در امتحانات منطق و شاید اندکی حساب بوده است.../خیر پیش
سفر به سلامت
التماس دعا
دمت گرم. حرف دلم بود همش...
بدم میاد از منطق جدا بدم‌میاد...متنفرم....
هرجا رسیدم و هرچی ک دارم مدیون لحظه هایی هستم‌ک منطق نداشتم...
نمیدونم چجوری بگم ک ازت التماس دعا دارم
ایشالا سفر به خوشی و سلامتی...با دست پر برگردی
عشقتو عشق است..! کله خرابتو عشق است..احساستو عشق است.. کلی التماس دعا..برا ما بی عقلای بی احساسم دعا کن...!
جدی گفتم علامت تعجب نمیخواست.
سلام.
با این تفاسیر حتماً حالا فهمیدی وقتی حضرت زینب داشت کربلا رو ترک می کرد به مقصد اسارت چرا رو به قتلگاه کرد و گفت: چون چاره نیست میگذارمت و می روم ای پاره پاره تن به خدا می سپارمت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی