باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

باید به هیچ چیزی فکر نکنم...

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

باید بعد از این همه دلهره و استرس

دلم را بردارم ببرم توی دامنه ی یک کوه بلند

و به هیچ چیزی فکر نکنم


یادم باشد فقط یک قرآن کوچک با خودم بردارم

باز کنم به نیت دلم

و از ته دلم خوشحال باشم

که همه چیز خوب تمام شد

و به هیچ چیزی فکر نکنم


باید حتما برای خودم یک سجاده ببرم

تا کمکم کند ...

که به هیچ چیزی فکر نکنم

باید به هیچ چیزی فکر نکنم



اما شاید یک لحظه فکر کردم

فکر اینکه کاش 

کاش...


کاش با خودم یک زیارت نامه ی امام رضا داشتم...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
با وتن

نظرات  (۳)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۳ فاطمه سادات
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
چرا بالای یک کوه بلند؟
سجاده از همه جا نزدیکتر است
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۵ محمد صابر نی ساز
درود ....
از مطلبت جایی استفاده کردم راضی باش سمانه جان...
خیلی به حرف دلم نزدکی بود...
التماس دعای شدید.
یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی