باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

عرفان در لوله ی ظرفشویی

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

من را در نظر بگیرید که با لیاس هایی نه چندان تمیز، شبیه کوزت بی نوا(!) کله ام را توی کابینت فرو کرده ام، ابروهایم را در هم کشیده ام، کنارم یک تشت قرار گرفته و با حالتی آکنده از چندش، دارم لوله ی پر از لجن زیر ظرفشویی را باز می کنم تا به بیرون منتقل کنم، که مادرم از راه می رسد و با نگاهی کاراگاه اندر متهم، می گوید که:« اینا چیه؟ عه عه عه عه؟» و من با حالتی کوزت اندر تناردیه توضیح می دهم که لوله ی ظرفشویی گرفته است. و مادرم اکنون با نگاهی پر عشق و امید و موعظه می گوید:« باورت میشه؟ گناهای ماهم مثل این لجنا میمونه. مگه ما چی کردیم تو ظرفشویی؟ خودمونم باورمون نمیشه!» و من در  این لحظه در حالیکه به لوله خیره شده ام، در عرفانی عظیم فرو می روم!


پ.ن1. سالی که با مادر شروع بشود و با مادر تمام بشود، عجــــــــــــــــــــــب سالی باشد. قربان حضرت مادر. و به امید ظهور اماممان

پ.ن.2. من از همین تریبون همدلی و هم زبانی خودم را با شما عزیزانم اعلام میکنم و بسیار دوستتان دارم ; )

پ.ن.3. جناب روحانی باور کن توقع ندارم این همه معرفتو ازت. آخه این همه اسمس میدی که چی؟ما به اندازه ی کافی خجالت زده ی شما هستیم. ببخشید باید زودتر از اینا براتسلیت می رسیدیم خدمتتون. خدا مادرتونو رحمت کنه...

پ.ن.4.عیدتون مبارک و سالتون پر از برکت

پ.ن.5.مولانا: شادند جهانیان به نوروز و به عید.... عید من و نوروز من امروز تویی.




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۱
با وتن

نظرات  (۱۵)

سلام

ای داد بیداد
وای بر من که گونی گونی آشغال ریختم تو سینک دستشویی اعمالم!!!!!!
پاسخ:
سلام
لوله را تمیز کنید و دیگر آشغال نریزید:)
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۶ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام علیکم

نوروزتان پیروز

تفاوت انسان ها در همین دیدشان به وقایع اتفاقیه است


پاسخ:
سلام
نوروز شما هم نیز
و مادر ما از آن متفاوت های روزگار
اصلا این لوله ظرفشوئی کلید اسراریه برای خودش.
سال نوتون مبارک، پر از شادی و خیر و برکت.
پاسخ:
سلام
:)
سال نوی شما هم پر از خیر و خوبی
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۲ هدیه دهنده کتاب

مهندس سلام جالب بود مستفیض شدیم .واقعا انسانها چها می کنند واصلا خبر ندارند که اعمالشان پس از مدتی به چه چیز تبدیل می شود . ایکاش همه این دقت فلسفی که حضرتعالی داری داشتند .

سال خوبی داشته باشید 

پاسخ:
سلام
دقت را مادر بنده دارند:)
متشکرم
همچنین برای شما.
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام بانو

سال نوتون پر از عطر یاس بحق حضرت مادر 

:)

به به به نگاه مادر ..
پاسخ:
سلام
ممنونم از این همه لطف ان شاالله برای شما هم پر از خیر....
سلاااااااااااااااام سمانه جونی من!
خوبی؟
عیدت مبااااااااااااااارک :)
ان شاءالله سال پربرکت و توأم با شادی و انرژی و ارتقای علم و ایمان و معرفت داشته باشی خواهر :)
آقا عجب مامان باحالی داری! تو اون هیری ویری چجوری یاد این مسئله افتادن آخه؟!!

پاسخ:
مامانو ببین
دخترو بگیر:)))
ای بابا
ای باباا
ای بابااا
ای بابااااااااااااااااااااا
...

:)))))
پاسخ:
بعلههههه
t,r hguhni [hgf f,n
وقتی اینو نوشتم دیدمش که کیبردمو فارسی نکردم!!!
بعضی وقتا آدرس ایمیلمم اینطوری میزنم!
ترجمش میشه فوق العاده جالب بود...
پاسخ:
ooooo...llk,kl hc kzv gxtj

:))))
با سلام سال نو برشما مبارک
ان شاالله که هرروزمون عید باشه و خودمون رو از کثافاتی که روزانه در ما جمع میشه رو در چشمه لایزال الهی پاک کنیم و برسد روزیکه دیگه کثافتی رو در خودمون جمع نکنیم و فقط صفای باطن داشته باشیم و سرشار از زیبایی های معنویی باشیم
لطفا لینک سایت اردکان خبر رو درج کنید
پاسخ:
سلام
و با تشکر از حضور شما و نظر شما
امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
چشم. باافتخار...
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۵ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام .هدیه ای که قبلا گفته بودم پیش ما دارید چطور بدستون برسونم ؟ هدیه ما کتابه می دونی که .ایندفعه دو تا کتاب خواندنی .هر جا بگید خدمتتون هدیه کنم 
پاسخ:
سلام هر طور صلاح بدانید.
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۴۵ فاطمه السادات
خیلی قشنگ بود
کاشکی منم مثل مادر شما بودم
کاش هرلحظه یادم بود که زندگیم ابدی نیست... شاید لوله ظرفشوییم تمیز میموند...
واقعا اصلا من کشته مرده ی معرفت جناب روحانی و مذاکراتشون و جناب ظریف و مادرشون و همراه اول و ثانی و ثالث و اقوام هستم!
پاسخ:
سلام
کاش من هم یادم بود این هم از ویژگی های مادر ما است.
من هم کشته مردشونمممممم
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۹ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام .به پیامم پاسخ ندادی احساس کردم زیاد مایل به پاسخ دادن نیستی  چرا که قبلا بلافاصله پاسخ می دادی هرچند کوتاه .اگه زیاد علاقه به جواب دادن نداری .باشه این آخرین یادداشت منه  اینجوری بهتره.  .خداحافظ 
پاسخ:
سلام
پاسخ ندادنم دلیل خاصی نداشت
شما لطف می کنید به وبلاگ ما سر می زنید.
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۵ هدیه دهنده کتاب

ممنون مهندس .یک لحظه زود قضاوت کردم . گفتم شاید .... .............بگذریم 

وبلاگتان عالی و ومطالبتان عمیق است. ادامه دهید موفق  باشید سال جدید بر بار مطالبتان از لحاظ علمی .اجتماعی .اعتقادی و ... بیفزاید  

پاسخ:
از لطفتان متشکرم.
چه مامان فرهیخته ای
سال نوت با تاخیر مبارک
پاسخ:
بعله...

سال نو شما هم نیز

سلام سمان
سلام مهندس
سلام خواهرخودم
اون اولین سلام سلام تو اتاقیه
دومیش تحت جو اینجا قرار گرفتم
سومیش مال خود خود خودمه
خیلی با نگاه مادرت حال کردم البته میتونم صورتتم تو اون حالت تصور کنم
ولی در پایان فقط میتونم بگم
باشد تا رستگار شویم
پاسخ:
سلام عزیزم...:)))

باشد... خدا بخواهد... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی