باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سیستم های قدرت

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ

مهم ترین چیزها در دنیا، بعد از اجتماع، سیستم های قدرت است!!


استاد/ سر کلاس بررسی سیستم های قدرت/ امروز



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۲
با وتن

نظرات  (۸)

منظورش از "اجتماع" چی بود؟!!
پاسخ:
همه ی علوم انسانی و اخلاقی و دینی و همه چی...
ولی جملش تو حلقم از عرض
مهم ترین چیز بعد از اجتماع انقلاب است!!
پاسخ:
کاش گفته بودم:))
جمله به کنار!
کلاس های شما شروع شده؟!!!
فکر می کردم ما زود میریم دانشگاه ولی زودتر از ما هم میرن:))
پاسخ:
پ چی؟؟؟
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۴ مصطفی فتاحی اردکانی
سیستم های قدرت!!!!
چه نکته ظریفی
خوشمان آمد
پاسخ:
بله...
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۴ هدیه دهنده کتاب
قدرت ایمان قویترین سیستم قدرتی عالم در این عصر پیچیده سیستمی است البته از نوع ایمان واقعی
پاسخ:
بله. ولی قدرت در منظر ایشون چیز حقیرتری بود.
خوشم میاد که روانشناسی همه جا حرف اولو مزنه  *-*

هییییییییییییس ! با من بحث نکن :-)
پاسخ:
البته گفت بعضی از اساتید میگن سیستم های قدرت از اجتماع هم مهمتره!!! اما به نظر من اجتماع مهم تره!!!
برگشتم همه چشاشون گرد بود و دهنا بازo_0
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۹ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
فرموده است استاد فرمایشی فرمودنی...
پاسخ:
بلی حقیقتا...
چه مهم!
پاسخ:
خیلی.... باید زیرش خط بکشم.
گرچه فکر کنم تا عمر دارم یادم نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی