باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

وقتی من درس می خوانم:)

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ
در این تصویر بنده میانترم سیگنال و سیستم با یکی از اساتید سختگیر دانشکده دارم:)
چیزهایی که قبل از امتحان فهمیدم:

تنهایی پر هیاهو بدک نبود... هی... اینقدرها که می گفتند خوشم نیامد.
آن یکی هم تمام نکردم. ولی کتاب خوبی به نظر می آید.
سیگنال ولی خوب بود!! (من یک دوستی دارم که همیشه دارند غر می زنند به جان امتحان و استاد و سختی رشته و این ها. من هم همیشه امتحانم را خوب دادم و آسان بوده و خوشحالم و بقیه را آرام می کنم. دقیقا من در اینجور مواقع می شوم10.75 او میشود 19.25!!!)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
با وتن

نظرات  (۱۴)

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۸ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام طرح وبلاگت بهتر شده میل رغبت برا خونندش یک کمی بیشتر در ضمن شنیدم درست خوبه ناشکری نکن توکل کن بر خدا ویک کمی تلاش کن همه چیز بر طبق مردات پیش میره ان شالله .
سلام عزیزم :) 

من که فقط تو عکس یه چیزو دیدم ! اگه گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشاا.. که تو هم امتحانتو عالی دادی .
پاسخ:
البته اون که اصله کاریه....
باورت نمیشه چقدر بهم کمک کرد به زندگی برگردم.... دستت طلا... دست چمرانم طلا:)
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۱ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام طرح وبلاگت بهتر شده میل رغبت برا خونندش یک کمی بیشتر شده ان شالله بهتر تر بشه در ضمن شنیدم درست خوبه ناشکری نکن توکل کن بر خدا ویک کمی تلاش کن همه چیز بر طبق مرادت پیش میره ان شاالله .
پاسخ:
سلام
انقدر داغونه که حالا یه کمی بیشتر شد میل و رغبت؟؟!!:))))

درسم بد نیست. فقط خیلی حاله خودم( اصطلاح خاص اردکانی) و نمره هام داغونه. استرسم ندارم کلا.
ناشکری نکردیم. الحمدلله.
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۸ محمود بنائی
سلام
سیگنال خیلی سخت بود و واقعا نمیدونم چجوری شانزده گرفتم از این درس. فقط موندم با این همه کتاب و اون شیرینی های خوشمزه دیگه چطوری میخواین سیگنال بخونین؟ :)
پاسخ:
سیگنال درس خیلی شیرینیه.... الحمدلله میانترمم هم خوب شد.
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۳ مصطفی فتاحی اردکانی
شیرینی
شصت
یه عالمه کتاب رو میز
سیگنال سیگنال سیگنال
پاسخ:
سیگنال سیگنال سیگنال....
دفترچه هه بهت کمک کرد ؟!؟!؟ :)

من که دیگه عکس شهید چمرانو میبینم یاد تو برام تداعی مشه ...

قابل نداشت بـــانو :-8
پاسخ:
خیلییییییییی

نگید تورو خدا
کاش مارو ببینید به یاد چمران بیفتید....

بسیار هم قابل داشت اتفاقا...
عشق که عاقل می شه تازه می فهمه باید شهید بشه
تازه می فهمه خیلی پرت بوده از مرحله
ممنون از تلنگرتون
چمران منو دیوانه می کند
پاسخ:
دعا کنید ماهم دیوونه بشیم....
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۸ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سلام
اپن هایم کتاب خوبیه ها ولی کتاب تقدسی از انتشارات نصیر یه چیز دیگه ست:|
توی سایتشم تازه میشه رفت رفع اشکال کرد زودم جواب میده!

عشق زیر روسری رو خوندم جالبه ولی خیلی جاهاش به ما دخترای ایرانی نباید بخوره مثلا همین که شلینا با آقایون مجازی وارد بحث شد ...ولی خدایی توی اروپا خوب بچه حزب اللهی ای مونده بوده:)
پاسخ:
همه هم که برقن الحمدلله:))
کلا انتشارات نص کتاب های خیلی خوبی داره:)
عه؟؟ چه خوب که معرفی کردید.

بله واقعا. ولی خب هرکسی با توجه به شرایطش دیگه....
سلام. روز شما مبارک :) به روزیم. دعوتید.
پاسخ:
سلام
مبارک صاحبش باشه:)
چشم حتما.....
ممنونم از حضورتون.
 سلاااااااام رفیق من
عکس از ترم های قبل هم رو شود لطفا:)

پاسخ:
یادش بخیر...امیدوارم تکرار بشه.....
این یکیو دیگه باور کن داغون دادم..میانترم سیگنالو...
اصلا یه نیم ساعتی بی کار بودم..سر جلسه... خداروشکر که خوب دادی..از بس دوست داری سیگنالو دختر...
ماشینم که در جریانی.. خ وقتا خودتم دلت برام میسوزه ک اینقد داغونم سر کلاسش..
"اظهر من الشمس"!
یادته!¿
سمانه دعا کن 10 بشم با معدل 12/000001 !!
پاسخ:
خخخخخخخ...
خدا عقلت بده:))
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۳ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام . چند روزی به روز نیستی ؟! حتما امتحان داری ؟ اشکالی نداره امتحان در اولویته خوب بخوان .خوب امتحان بده وخوب نمره بگیر و وخوب به خدا توکل کن تا هم در این دنیا خوب باشی وهم اون دنیا خوب خدا ازت بگذره آخر خوبی خیلی خوبه
پاسخ:
نخیر امتحان ندارم. ولی خب من معمولا آخر هفته ها که خونه ام به روز می کنم. خوشحالم که کسی مثل شما دنبال می کنه.....

ان شاالله که امتحانات هم خوب باشه:)
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۷ مصطفی فتاحی اردکانی
این یکی رو این دفعه نظرم رو جلب کرد

جوراب سفید ولو شده
پاسخ:
:)
سلام.
عزیزم حرفای شما همیشه امیدوار کنندس.......
نمره خودت بیسته.
پاسخ:
فداتتتتت شممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی