باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

برایت....

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

مطهره ی عزیز که با نام کاربری "من" نظر می گذاری

بسیار می خواهم به وبلاگت سر بزنم و برای مطلب "سرطانم" نظر بگذارم... اما متاسفانه بلاگفا دستم را بسته است....


برایت آرزوی عاقبت بخیری دارم....

همین....

حرفهای بسیاری دارم اما در مقابل بزرگی تو سکوت می کنم......

و دوستت دارم....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۷
با وتن

نظرات  (۱)

ممنونم ازت
باورم نمی شه که برای من یک پست نوشته باشی
چشام گرد شد وقتی دیدمش
ولی باور کن من این همه نیستم
باز هم ممنونم در مقابل محبتت ممنونم خیلی حقیر است
پاسخ:
عزیزمی.............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی