باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حقیقی ترین حقیقت12

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ق.ظ

دیروز، عرفه بود.

دانشگاه ماندم و به روضه ی عاشورا هم دعوت شدم. جایتان خالی مراسم خیلی خوبی بود.


اما

قبلا فکر می کردم می دانم که خیلی حال حضرت زینب بد بوده.

و دیروز فهمیدم

من نمی توانم بفهمم که یعنی چه که حال حضرت زینب بد بوده.....

قیاس های من قیاس بی نهایت و نهایت است...



خدایا به ما صبر بده......


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۳
با وتن

نظرات  (۶)

۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۵ پلڪــــ شیشـہ اے
غ َ م عظیم ...
تا ابد داغ بود،داغ این غَم ...
پاسخ:
بله واقعا.
ان لقتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا...
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۷:۴۷ هدیه دهنده کتاب
مهندس سلام .بله ان شاالله خداوند به همه صبر بده مخصوصا شما . راستی برا لیلی زیر درخت انار هم پیام گذاشتم .مطالعه کن
پاسخ:
متشکرم.
چشم حتما
سلام خواهری
خوبی؟؟؟نه ک اصلا ندیدمت:)
سمان غم حضرت زینب در یک نقطه ی "غم "میگنجد وقتی که زیبایی رضایت خدا در ان هست!
نمیدونم ولی به نظر من حضرت زینب داغ بزرگش را با شناخت خدا معاوضه کرد که میگفت ما رایت الا جمیلا...
دوست دارم...:*
پاسخ:
سلااااااام خواهر جانم.
به نظر من حضرت زینب قبل از داغ هم خدا رو می شناخت
خدا در داغ، خودش را به حضرت زینب داد....

کاش از صبر اونها الگو بگیریم
خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم.
درصورت تمایل اطلاع دهید
۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۹ مصطفی فتاحی اردکانی
سلام
داداشم بهم میگفت سعی کن تو هیئت مسئولیتی قبول کنی که حین مراسم ذهنت مشغول نباشه و من هیچ وقت درک نمی کردم تا همین دعا عرفه روز قبلش اومدم اردکان بدون هبچ خبری ده دقیقه بعد از شروع رسمی دعا هم رفتم کانون قرآن و یه گوشه نشستم تازه اون روز بود که فهمیدم داداشم چی میگفت چقدر خوبه حواسم آدم جمع باشه
هر چند بعد مراسم بچه ها از خجالتم در اومدن
پاسخ:
خوش بحالتان و حواس جمعتان
التماس دعا
خدایا بمن صبر بده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی