باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حقیقی ترین حقیقت11

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ
با این داغ بیشتر از غم، احساس بار روی شانه ام می کنم.
خداوند به همه کمک کند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۷
با وتن

نظرات  (۵)

۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۴ هدیه دهنده کتاب

حقیقی ترین حقیقت هایت را خواندم واقعا جالب بود وگیرا وپست دهمت اشکم درآورد ولی خوب بود . ان شاالله امام زمان نظر عنایتی به هم بنماید بویژه محتاجان وداغداران

خواهر ثابت قدم بمان ومستحکم اگرچه فقدان عزیرترین عزیزان سخت است ولی باید تسلیم حق شد

پاسخ:
در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیمیم
لطف آنچه تو اندیشی
حکم آنچه تو فرمایی.
بار ...

یاد علی افتادم
پدرش که فوت شده بود رفتم مراسم ختمش
نبود
بعد از مراسم آمد
از ته کوجه
خواهر کوچکش هم همراهش بود
10 سال بزرگتر شده بود
خیلی مرد شده بود
آمد جلو
یک متری اش که رسیدم زدم زیر گریه
پریدم توی بغلش و های های گریه کردم
دست گرمش را دور کمرم حلقه کرد و دلداری ام داد ...
پاسخ:
بار...
۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۷ ... نقــطه چیـن تا خـدا ...
خدایا ....


بعضی روزا توی زندگی ما آدمـــــــــا وجود داره ...که ...

خیـــــــــلی بیشتر از یه روز پیــــــــــــــــــر میشی ...
پاسخ:
پیر از طرفی، لاغر از طرفی:) بزرگ از طرفی.....
+زندگی پوشش میان دو عریانی ست...
+مرگ مسئول قشنگی پر شاپک ست:)
+نوشیدم هر یازده جرعه ش رو...
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۰ ساقی جعفریان
سلام عزیز دل!
زمان بهترین حلال هست ٬
اما 
 نه برای آروم شدن
نه برای کنار اومدن
نه برای از یاد بردن 
فقط برای باور کردن 
برای فهمیدن
اما برای به همینجا رسیدن ما باید این زمان رو طی کنیم
و تو این فاصله هرکاری انجام میدیم گریه میکنیم جیغ میزنیم
سکوت میکنیم گاهی ذهن به جایی میرسه که دیگه کشش نداره
دیگه عکس العمل دست خودمون نیست
اما به ناچار باید همه ی این ها رو بگذرونیم
به نظر من تسلیت امر بیهوده ایه 
به نظر من این طور مواقع ترحم درد دل رو بیشتر میکنه
اینکه چه ساده یکی از راه میرسه و صبوری رو پیشنهاد میده
اینجاست که من همش با خودم تکرار میکنم « تو چه میفهمی حال
من چیه » « تو چه میفهمی من چی میگم »
آیا کی میتونه صبور باشه
کی میتونه اونقدر تسلیم باشه که بگه « راضیم به رضای تو ای خدا»
اینکه عزیزمون رو از دست میدیم سخت نیست
مرگ سخت نیست
دلتنگی سخته
اینکه شاید یه روز شاید هم سالیان سال دیگه اون کسی رو که 
دوستش داشتی نبینی.
« دلتنگی مرض عجیبی است ٬ آرام آرام آدم را نا آرام میکند »
دلتنگی از هر دردی بدتره .
امیدوارم خداوند دلت رو آروم کنه 
امیدوارم خداوند پدرت رو در آرامش پیش خودش نگه داره
تا وقتی که دوباره هم رو ببینین و این دلتنگی رفع بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی