باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کربلا و همه ی چیزهای خوب

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۴ ق.ظ
سال92 خود را چگونه گذرانده اید؟حتما سال که تمام می شد(شروع می شد؟)با خودتان از این فکرها کردید.چند چند بودید؟

در19سالی که از خدا عمر گرفتم هنوز سالی به خوبی92 تجربه نکرده بودم.پارسال همین موقع ها خیلی به کربلای پیش رویم فکر می کردم...و با خودم می گفتم که سال بعد به کربلای پشت سر فکر خواهی کرد...در حالی که امسال به کربلای جاری می اندیشیدم...به تغیرات این شش ماهه(چه کلمه ی زیبایی)...و شک ندارم که به برکت کربلا تغیرات حتما مثبتند...وگرنه من از خودم خیلی می ترسم

از تغیر رویه در سیاست و طرز تفکر...از گذشتن از آن روشنفکری ها,از دوست خوبم که هدیه ای شاید از طرف همان امام حسین بود,از تصمیمات بزرگ,از کارهای دور از توقع,از محرم خیلی خوب امسال, حتی از همین وبلاگ تا....تا ندارد...جریان دارد


حقیقتا فکرش را هم نمی کردم یک سفر سر جمع9 روزه اینقدر در زندگی یک نفر تاثیر بگذارد.در حالی که شک ندارم من 1% فیض کامل راهم نبرده ام...همین است که برخی علما می گویند کربلا مستحب نیست بل واجب است...

از امام زمان کربلا را طلب کنیم که همه چیز از فیلتر ایشان رد می شود...هرموقع نماز شبی خواندیم,هرگاه بارانی بارید,هرموقع شانه مان لرزید,هر موقع تسبیحی چرخاندیم ...یادمان نرود کربلا را


البته دوستمان می گفتند خوشحالم که اگر کربلای عراق نرفتم ایرانیش را رفتم,توی دلم می خندیدم به این جماعت,که مکه هم کربلا نمی شود چه رسد به ...

تا اینکه از برکات همان کربلای عراق خیلی الکی الکی دعوتمان کردند که چند روزی راهی نور باشیم.البته ما  که درخور نور نیستیم,نوشتند پای حساب همان ارباب میزبان(فکرش را بکن "ارباب" ِ "میزبان" اینقدر لطف کند)

قبل عیدی رفتم و هرچه با خودم فکر کردم دلیل منطقی پیدا نکردم که چرا خاک بوی معصوم می دهد؟بوی کربلا می دهد؟بوی نجف می دهد.حتی بوی مزار بقیع هم می داد.انگار این بو را نبوییده می شناختم

حالا هم خیلی الکی الکی کتاب نامه های فهیمه را می خوانم...نامه های فهیمه از اوجب واجبات است...مخصوصا برای همه ی ماهایی که بار بزرگ زن بودن روی دوشمان است...نامه های فهیمه را من و توی مادر آینده باید حفظ کنیم...روی دامنمان که نشستند هی بخوانیم و اشک بریزیم و به معراج بفرستیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
با وتن

نظرات  (۳)

سلام علیکم
عید و نوسال و نوروز رو خدمتتون تحنیت و عزای بی بی زهرا س رو تعزیت عرض میکنم
منت گذاشتید تشریف آوردید
به سال قبلم که فکر میکنم حدود 7 ماه چشم انتظاری داشتم از خرداد ماه تا بالاخره برگه ی خادمی افتخاریم به دستم رسید
این تنها برگ برنده ی سال قبلم بود
حسرت کربلا هم طی سال قبل همراهم بود
امیدوارم امسال لایق رفتن به کربلا بشم
قلمتون سبز بزرگوار
انرژی خوبی از این پستتون دریافت کردم. جزاکم الله خیرا
تمنای دعای فرج دارم و یا علی
یک بار دیگر متن را خواندم ،پروفایلت را نیز...
خیلی قلمت فرق کرده سمانه ،جدا به سرعت پیشرفت رشته ات روبه رشدی!
اولین بار که متنت را خواندم بدون هیچ شکی توی نظری که نوشتمو گذاشته نشد نوشتم که از بهترین اتفاقهای امسالم بودی .. نه امسال که تمام زندگی ام جای خیلی ها را برایم پر کردی ..مرا خیلی به متعالی ها نزدیک تر کردی و جالب این بود که بعد از اینکه نظر را گذاشتمو ثبت نشد ،وقتی یک بار دیگر متنت را خواندم دیدم این وسطها من هم لابلای اتفاقهای خوبت جا خوش کرده ام ..باز هم تلپاتی..چه بگویم...
انشاءالله باهم به یک نتیجه درست برسیم به خدا برسیم به حق برسیم و باهم شهامت پیدا کنیم...
ممنونم به خاطر بودنت.
یاحق
سلام دوسوی خودم
سمان نمیتونم درمورد متنت نظر بدم چون هر چی که میخونم فقط فکر کربلای امام رضا رسیده ی خودم می افتم و نموم ذهن منو پر میکنه هنوز باورم نشده دیوانه وار منتظر کربلام
امیدوارم تا اون موقع زنده باشم و به قول زلال ناکام از دنیا نرم
راستی تو تو تو تو جزو بزرگترین اتفاقات سال 92 بودی
و هیچوقت از هم اتاقی بودن با کسی انقدر استفاده نکرده بودم
عاشقتم دیونه اینو یادت بمونه
درمورد مطلب بالاتم حسم مشترکه گریه های بیخودی، بیخودی که نه ولی بی دلیلی ک دلیل هم داشت در حالی که دلیلش تو فضا پخش بود غمش سنگین بود بدجور
عیدتم مباااااااااارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی