باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

.: بسم الله الرّحمن الرّحیم :.

باوتن

چون صید
به دام تو به هر لحظه شکارم،
ای طرفه نگارم

از دوری صیاد دگر تاب نیارم،
رفته‌است
قرارم

چون آهوی گمگشته
به هر گوشه دوانم

تا
دام
در آغوش
نگیرم
نگرانم
نگرانم
...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

این روز ها

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ
در بحبوحه ی امتحانات

بین مدار و الکترومغناطیس که گیر می کنم

فقط یک رویا مرا هل می دهد

یک رویا به من انرژی می دهد

رویای قدم زدن توی صحن گوهر شاد و لذت بردن از طلوع خورشید

رویای شب بیداری در حرمت

رویای الامام التقی النقی...



پی نوشت:

عذر مرا به خاطر ادامه ندادن سفیر نامه بپذیرید

تقریبا تمام شده

در حال اسباب کشی به بیان هستم

بعد از سفرم به مشهد ادامه اش رو ثبت می کنم



رضا روزیتون

یا حق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵
با وتن

نظرات  (۵)

آخ سماااانه..گفتی..بازم خداروشکر آمارو دادیم..ولی غول اصلی مونده! الکترومغناطیس....سمانهه واقعا خوشحالم ک میرسم مشهد ..خیلی هم خوشحالم که باتو میرم..سمانه میدونستی شب تولد حضرت محمد مشهدیم??? حقیقتا در پوست خود نمیگنجم!

پاسخ:
پاسخ:
حققققیییقققتاااا من هم همین طور....
بله خبر دارم
راسی سمان..قسمت هفتم سفیرنامت خیلی به دلم نشست...
به هوای حرمش می گذرد ایامم...
۱۶ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۵ همون ی نفر
بیچاره اهویی که صید پنجه شیری است...
بیچاره تر شیری که صید چشم اهویی است...
سلام دوست عزیز...
مطالب زیبایی قرار دادین از بیشترشون استفاده کردم...
به انجمن ما هم سر بزنید...
باعث افتخار ما خواهد بود که شما عضوی از دوستان ما باشید...
رمان 98 و اعضای آن میزبان گرم شما خواهد بود...
موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی